dilluns, 10 de juny del 2013

17. Xarxa mòdular transformat.

Discripcio: En aquet activitat he fet una lamina de mosaic. Per fer aquet feina he treballat amb lapis, regla, fulls blancs, temperes de colors.
Proces: Per pensar que vaig fer nacecitava dues dias. Despres vaig agafat un full blanc i vaig doblat per fer mes petit. Quan el full vaig estar en toman que volia la profesora vaig tallat una piesa. 


La piesa tenia toman de3x3 mes o menx. Jo he fet la piesa de un cuadrat. Per fer la piesa he tallat dos costats i despres he girat costats. I em vaig quedat axi.

Despres vaig calcat moltes vegades la piesa en la lamina.


Al final em vaig quedat axi.

Valoracio: Aquet activitat am vaig agradat perque com jo crec em vaig sortit be. Perque 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada