dilluns, 4 de març del 2013

3. Avatar.


Descripció: Ens va donar unes paginas web per fer Avatars.Feina tractava fer como minim 5 avatars.

Procés:
Jo vaig entrar a (flashface) i he començat fer. Al final em va sortir normal.
Aqui jo treballa amb (digibody) m'agradat perque em va salir molt mellor.
Avatar
En aquet avatar jo he agafat tambe (digibody) per que m'agradat molt.
Avatar_1
Per fer aquet avatar go he agafat (julian opi) em va sortit be, amb colors diferents. I no m'agradat per que, no hi havia molt opcions per fer avatar.
1
Aqui jo vaig agafat (unique) em va sortit be siin ninguna problema. I tambe m'agradat perque puc fer amb varias coses!
2
Resultat:

Jo em escolit (digibody)  m'agradat molt perque hi havia molts opcions per fer avatar.
Avatar_1

M'agradat molt aquet treball perque treballa en ordinador. Perque em va sortit tot avatars be. Vol repetir aquet traball perque m'agradat molt. Jo apres com puc fer avatars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada