dilluns, 4 de març del 2013

5.avatar analògic taca


Discripció:
En aquet treball hem fet avatar amb retolador negre. Però no hem fet amb linies hem fet amb tacas. Hem fet aquet activitat de 3 clases. I tambe jo he fet aquet dibuix amb 2 tipus de retulador. Un es amb marga gnar i otro es amb marga petita.

Proces: Primer jo vaig calcat el dibuix en l'oja blanca. Despres jo he marcat les tacas, amb lapis. I tambe vaig pensat com vull fer les tacas.  Vaig començat des de els cabells.

Jo he fet els cabels amb el retulador negre que tenia la marga perita.

Despres jo vaig fet tot les tacas amb retulador.  

Aqui jo he tet les tacas amb el retulador que tenia una marga gran.

I al final jo vaig borat les linies de lapis que he tef. 


RESULTAT:

Valoracio:
M'agradat aquet activitat perque es muy interesant i tambe perque em va sotrit be. Jo vull fer una altra vegada aquet activitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada