dilluns, 4 de març del 2013

7. Avatar analògic. 2 trimestre


Descripció:
  Hem fet el avatar analògic però amb línies de retulador. Primer jo  vaig calcat el dibuix a la lamina. Després vaig començar fer lìnies. Jo he començat des de la samareta i el cap perquè és muy facil per pintar.

Procés:
 Jo vaig coneçar per fer la samareta amb el cap perque és muy fàcil.
Aqui jo he fet la samareta, la jaceta amb els cabels.

Despres vaig empesar fer els linies en la cara i el coll.
En aquet foto jo he debuixat el coll.

I al final em va sortit asi.
Ultim foto. Penso que hem va sortit bé.

Voluació:
 He  agradat aquet treball, perque no es aburit i perque em va sortit bé. Vul tornar fer aquet activitat. Penso que, si vaig fer  altra vagada em va sotrit mejor que ara.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada