dilluns, 4 de març del 2013

Avatar analògic.


Discripció:
Jo vaig comensar desde lamina de la gama de  grisos. Vaig dividir la lamina entre quadradets, i despres  jo em  vaig quedat 3 fils. On jo vaig dibuixar amb lapis i retulador.La lamina de la gama de grisos necesita per dibuixar autoretrats.

Proces:
Primer jo vaig a comencat des de la lamina  de la gama de grisos. Per fer aquesta lamina jo vaig dividit la lamina entre 70 quadradets. I despres  em va quedat nomes 3 linies per 8 quadrats en cada una linia. Jo vaig treballar amb la regla, el lapis,la  goma i el returador negre.

Em va sortit be, sense dudas.

Despres jo vaig començat la lamina 5( Autoretrat) amb  el lapis . Vaig a callcar la foto a la lamina. I seguidament vaig fer sombras amb el lapis i la goma.

M'agradat aquet dibuix perque em va sortit molt be.

Al final vaig fer la lamina 6(Autoretrat) pero amb el retulador negre. Jo he caltat la foto a la lamina, i vaig empeçar fer puntitas. 

No m'agradat aquet dibuix, perque em va sortir mes o mes malament. Es que fer dibuix amb retulador i nomes amb puntitos es un poco aburit.

Comantari:
No em va agradat aquet treball. Perque no em va sortit be, per exemple la lamina 6.Jo crec que no em va a donar ganas per repetir aquet activitat. Pero en general l'activitat es muy enteresant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada